Egzemplarz Książki

Building a StoryBrand

Clarify Your Message So Customers Will Listen

Donald Miller

Okładka książki Building a StoryBrand

Status egzemplarza

Dostępność:
Wypożyczona

Szczegóły książki

ISBN
9780718033330
Liczba stron
240
Wydawnictwo
HarperCollins Leadership
Dodano
5/6/2022

Właściciel książki

Jak wypożyczyć książkę

  • Skontaktuj się z właścicielem książki poprzez stary dobry e-mail.
  • Umów się na miejsce i czas odbioru książki.
  • Zapytaj o możliwą kaucję, jeśli książka jest wartościowa.
  • Zwróć książkę w ustalonym terminie i w dobrym stanie.
Każdy egzemplarz ma unikalny kod identyfikacyjny, który jest używany do wypożyczenia książki.

Opis książki

New York Times bestselling author Donald Miller uses the seven universal elements of powerful stories to teach readers how to dramatically improve how they connect with customers and grow their businesses. Donald Miller’s StoryBrand process is a proven solution to the struggle business leaders face when talking about their businesses. This revolutionary method for connecting with customers provides readers with the ultimate competitive advantage, revealing the secret for helping their customers understand the compelling benefits of using their products, ideas, or services. Building a StoryBrand does this by teaching readers the seven universal story points all humans respond to; the real reason customers make purchases; how to simplify a brand message so people understand it; and how to create the most effective messaging for websites, brochures, and social media. Whether you are the marketing director of a multibillion dollar company, the owner of a small business, a politician running for office, or the lead singer of a rock band, Building a StoryBrand will forever transform the way you talk about who you are, what you do, and the unique value you bring to your customers.

Lokalizacja książki

Łódź

Statystyki egzemplarza

0Zeskanowań kodu
0Wypożyczeń

Kategorie

Business & Economics